חשיבות מכונת חליבה ניידת ברפת

 

מכונת חליבה ניידת

מקרים של פרות פצועות, חולות וכאלו  המתקשות לעמוד לאחר המלטה , הינם מקרים שכיחים ברפת החלב ובפרט ברפת החלב הישראלי. פרה שאיננה יכולה לעמוד וכמובן שלא ללכת , אינה יכולה להגיע למכון החליבה על מנת להיחלב, דבר המסב לה צער רב ועלול לגרום לדלקות עטין קשות. בדיוק בשביל בעיה זו הומצאה מכונת החליבה הניידת לבקר. מכונת החליבה הניידת  היא פתרון מצויין לבעיית הנגישות למכון החליבה. על ידי שימוש קל ופשוט ניתן לשנע את מכונת החליבה הניידת, המצויידת בשני גלגלים , עד בסמוך לפרה, להפעילה , ולחלוב את הפרה בקלילות וביעליות. 

שימוש נוסף לשימוש במכונת חליבה ניידת

לאחר ההמלטה ישנה חשיבות רבה להגמעת קולוסטרום ראשוני את העגל / הטלה. מתן מנת הקולוסטרום לולד הינה קריטית ויכולה להיות מכרעת בסיכויו לשרוד.  מכונת החליבה הניידת הינה פתרון יעיל ונח לחליבה של קולוסטרום ראשוני מהפרה / הכבשה ללא כל מאמץ.

מנגנון מכונת החליבה הניידת

מכונת החליבה הניידת לבקר תוכננה במטרה לסייע לרפתן לחלוב את הפרות המתקשות להגיע למכון החליבה. הרפתן שראשו טרוד בשלל משימות ופעולות השוטפות במשק , מעוניין בפתרון קל ומהיר. מכונת החליבה הניידת פשוטה מאוד לתפעול, כל מה שצריך הרפתן הוא לקרב את המכונה בסמוך לפרה, לחבר את התקע לשקע החשמל וללחוץ על מתג ההפעלה. מכונת החליבה הניידת תתחיל לפעול , לייצר ואקום שיעבור בצינורות האויר המחוברות למפעם והמכונה תתחיל לשאוב חלב מעטיני הפרה.

סוג מכונת החליבה ואופן השימוש.

חברת אשל שירותים וטרינריים משווקת ומפיצה מגוון של מכונות חליבה ניידות של ייצרנים שונים. מכונות החליבה הניידות מותאמות לחליבת בקר או צאן ע”פ דרישת הלקוח. מכונת החליבה הניידת לבקר מגיע העם עמדת חליבה אחת ואילו מכונת החליבה הניידת לצאן תגיע בדר”כ עם שתי עמדות חליבה. כל מכונות החליבה הניידות פשוטות מאוד לתפעול , פשוט לחבר לחשמל ולהתחיל לחלוב.

ספק מקצועי מכונת החליבה ניידת

הקמנו את אשל שירותים וטרינריים על מנת לספק לך את הכתובת המתאימה בכל הקשור לרכישת מכונת חליבה ניידת ושירותים וטרינריים נוספים. החברה, שבסיסה בישראל, מעניקה שירות גם לאחר הקנייה, כולל שירותי תחזוקה וייעוץ בדבר הפעלת הציוד. השירות שאנו מספקים ללקוחותינו מקנה לכם יתרון עצום בהשוואה לרכישה מספק מזדמן כזה או אחר, שכן כאן תזכו לשירות פנים מול פנים, ותדעו שיש אחריות למוצר שלכם. 

למידע נוסף על מכונת חליבה ניידת השאירו את פרטיכם וניצור עמכם קשר או בחרו דגם באת

כתיבת תגובה

זקוק לעזרה?
דילוג לתוכן