מניעת שלשולים בעגלים – פיברטופ

תוסף נגד שלשולי בקר מסוג פיברטופ.

פיברטופ, ובשמו האנגלי FIBRATOP, הנו תוסף מזון ייחודי הנועד למניעת שלשולים בקרב הבקר. אך ראשית –  מדוע חשוב למנוע שלשולים, ואלו נזקים זה יכול לגרום? והאם ניתן להבטיח שהדרך למניעתם היא שימוש בתוסף FIBRATOP אשר באמת מונע שלשולים ולא רק “מייצר דעת קהל” שהוא עושה זאת?

הבה נסקור עבורכם את כל המידע על שלשולי בקר, פיברטופ ומה שביניהם.

שלשולי בקר – סיבה לבהלה

כידוע, הצרכים של פרה אינם עוד צרכים של חיה כזו או אחרת. הם משמשים תעשיינים לדישון אדמה, ובעיקר תעשיינים מתחום החקלאות אך גם פיתוח אזורי ורשויות מקומיות. מחומר זה מייצרים דשנים, ולעתים פיזור הגללים ישירות, ללא ייצור הדשן, יכול לייצר אף הוא פלאים בחקלאות הירוקה. לעומת זאת, שלשול של פרה או עגל אינו נחשב לדשן אלא לחומר מסוכן שלא רק יגרום לכם להפסיד בהיבט הכלכלי, הוא גם יסכן אתכם הלכה למעשה כשאתם נמצאים בחווה.

בבריטניה, לפני שנים לא רבות, הייתה בהלת בקר בינארצית אשר שלשול הפרה היה אחד מהתסמינים הבולטים לה. כולנו זוכרים את הבהלה די טוב, ואת הכיסוי התקשורתי שהיא זכתה לו ברחבי העולם – משום שבמהלך שיווקי מבריק היא  זכתה לשם “הפרה המשוגעת”, וכל הקרנבל סביב  המחלה הזיקה במיוחד ליצרני חלב הפרה ובשר הפרה, שהפסידו קשות ממגיפה זו.

 

אלו פרות הכי חשופות לשלשולים

 

הן הרפואה והן הסטטיסטיקה הוכיחו כי עגלים הם קבוצת הסיכון הגדולה ביותר ולא בכדי: אלו פרות ושוורים צעירים, המערכת החיסונים שלהם אינה עדיין מתפקדת ברמה גבוהה כמו זו של פרה בוגרת, ולכן הם חשופים מאד ללקות במחלות – גם כאלו המופצות באמצעות שלשול. ההמלצה של אנשי מקצוע רבים ברחבי העולם היא חד משמעות: יש להשתמש בתוסף פיברטופ במיוחד ברפת בה יש עגלים בתפוצה רבה.

פיברטופ – הדרך למניעת הפצת מחלות בקר.

אם יש ספק שיש סיכון לשלשול ברפת – אין ספק: קונים פיברטופ. ניתן לרכוש את המוצר אצלנו באשל שירותים וטרינריים – החברה המובילה בישראל לשיווק מוצרים לרפתנים, ליווי רפתנים ומתן ייעוץ מכל סוג.

 

לפנייה בנושא תוסף למניעת שלשולים פיברטופ ומוצרי עזר נלווים לחצו כאן!

כתיבת תגובה

זקוק לעזרה?
דילוג לתוכן