מניעת טפילים ומזיקים על גוף הבקר באמצעות איזיפור

זבובים עוקצים, מפריעים ומציקים לבקר שלכם?העדר סובל ממכה שח כיני בושת? אם לא תטפלו בזה עכשיו, הם יתרבו בתוך ימים מעטים, וישרצו בכל הרפת! הדבר עלול לפגוע ולהזיק לפרות שלכם בצורה דרסטית. מזיקים אלו מעבירים מחלות ויכולים להדביק את כל העדר.

מעוניינים לנצח את הזבובים ואת כיני הבושת ולהרחיקם מיידית מהבקר שלכם? יש בעצם דרך יעילה אחת בלבד – תכשיר האיזיפור.

תכשיר האיזיפור ינחית על המזיקים הללו מכה אחת אפיים שתרחיק אותם לתקופה ארוכה מחיות המשק שלכם.

תמיסה מוכנה לשימוש

בשונה מתכשירים מתחרים הכוללים אבקות ומוצקים לערבוב, כשמדובר באיזיפור –  אנו מדברים למעשה על תמיסה מוכנה לשימוש – שאין צורך בחומר חיצוני על מנת להכין אותה: פשוט למזוג אותה מן הקופסה על גב הפרה – וזה הכל. התמיסה כבר תדאג לכל השאר.

איזיפור גם ממיתה כינים על גוף הפרה, גם מרחיקת כינים חדשות, וגם מרחיקה זבובים מהרפת. שלוש פעולות מניעת מזיקים בתכשיר אחד (ועוד לא דיברנו על יחס העלות-תועלת)!

מחירים אטרקטיביים לתמיסת איזיפור

אצלנו באשל שירותים וטרינריים ניתן להשיג תמיסת איזיפור במחירים אטרקטיביים במיוחד. חברת אשל הינה המפיצה הראשית של המותג הבינלאומי איזיפור ומשווקת אותו הן לספקים נוספים במשק והן ללקוחות כגון מגדלי הבקר ולרפתות חלב. חברת אשל תשמח לדאוג לייעוץ במידת הצורך  והדרכה של התפעול השוטף ברפת

 היתרון הוא כולו שלך – ואנו ערבים לאספקת התכשירים, התמיסות וכלי העבודה המשובחים ביותר במשק לעבודה ברפתות.

אשל שירותים וטרינריים

חברת אשל שירותים וטרינריים מספקת תכשירים, תמיסות, מכשירי טיפול בבקר וצאן, תגי סימון ואביזרים רבים לרפתנים. אנו מתאימים אישית את האביזרים לך – מגדל יקר, עם המון אהבה וסבלנות. מאחורינו שנות ניסיון רבות בהן פתרנו בעיות ברפתות קטנות כגדולות, פריפריאליות ומרכזיות. אנו גם מוכרים את המוצרים, גם מספקים אותם וגם מלווים אתכם – לקוחותינו היקרים הן בהשבחת הרפת, הן בהזנקת טיב פעילותו של הדיר או האורווה שלכם, והן בטיפול בכל סוג של שטח לגידול בהמות.

נשמח לעמוד לשרותך ולייעץ לך בכל נושא – אנו סמוכים ובטוחים כי תמצא אצלנו פיתרון מקיף לנושא המזיקים, פתרונות מתקדמים לניהול הרפת ועוד שלל של תחומים בהם נוכל לעמוד לרשותך ולסייע לך להפעיל את העסק שלך בהצלחה יתרה!

למידע נוסף על תכשיר איזיפור וציוד מתקדם לרפתות לחץ כאן!

כתיבת תגובה

זקוק לעזרה?
דילוג לתוכן