תגיות אוזן לצאן ובקר – אווזי ריצ’י

תג אוזן אווזי

 

אם גם אתה, בעל משק הנוהג בחכמה, מעוניין להחליף את תגי זיהוי הפרות שלך בתגים איכותיים מחברה בריטית מובילה בתחומה – תג אוזן אווזי מחכה לך אצלנו. תג אוזן זה מיוצר על ידי חברת ריצ’י המתמחה בייצור מוצרי עזר לרפתנים. חברת מותג זו מספקת לנו תג אוזן אווזי בייבוא בלעדי, מה שמאפשר לנו לספק לך אותו במחיר זול באופן חסר תקדים.

 

מהו תג אוזן אווזי? כיצד מגיע תג אוזן מסוג זה, ומה מומלץ לרכוש במקביל לשימוש בו?

 

ממה מורכב תג אוזן אווזי?

 

תג אוזן אווזי מורכב מפין – חלק מתכתי חד, וחור, שקע מתכתי. השקע מוטמע באוזן הפרה והפין מתלבש על השקע. על התג ניתן לבצע סימונים באמצעות טוש מיוחד, המהווה חלק מן המוצרים הנלווים שמומלץ לרכוש על מנת להשתמש בתג אוזן אווזי ברפת שלכם באופן יעיל במיוחד.

 

טוש לרישום על תג אוזן אווזי

 

טוש העשוי מחומרים מיוחדים המאפשרים קשקוש או סימון על התג מבלי שזה יימחק ממנו. הכיתוב נשמר בתנאי מזג אוויר מגוונים במיוחד, גם אם הפרה נחשפה לזרימה חזקה של מיים, או שהיא מתכופפת לשתות והתג נוגע במים.

 

צבת לתג אוזן אווזי

 

מדובר בצבת מיוחד המאפשר את התקנת התג על הפרה וכיוונונו. גם צבת זה ניתן לרכישה אצלנו והוא, למעשה, פריט חובה לכל רפתן המשתמש בתגים אלו.

 

באשל שירותים וטרינריים אנו הולכים לקראתך מתוך ראיה שירותית רחבה – ומספקים את התג, את טוש הסימון ואת הצבת כחבילת BUNDLE כוללת במחירים ללא מתחרים שיאפשרו לך ליהנות מכל היתרונות, בעלות שהיא משתלמת במיוחד!

 

קצת עלינו

 

אשל שירותים וטרינריים – החברה המובילה בארץ לאספקת ציוד לרפתנים, מתן ייעוץ לרפתות, דירים ושאר שטחי גידול לבהמות ושירותים לבעלי מקצוע מתחומים אלו. תעשיינים רבים נעזרים בשירותנו מדי יום, והמיוחד – הם מכל קצוות התעשייה: מהחדשים ביותר ועד לוותיקים שעדיין זקוקים לעצות או למידע מקצועי חדש ומתקדם על מנת לתפעל טוב יותר את החווה.

 

ניתן לקבוע פגישת ייעוץ בנושא תגי סימון, ועזרי טיפול בצאן ובבקר – או בכל נושא אחר – ונשמח לעמוד לשרותכם.

 

לכל הפרטים על תג אוזן אווזי ומוצרים נלווים הקליקו כאן

כתיבת תגובה

זקוק לעזרה?
דילוג לתוכן