תגיות אוזן לצאן ובקר – זיתג אוסטרליה

תג אוזן זי תג

זי תג, תג אחיד ועמיד המשווק בלעדית על ידי אשל שירותים וטרינריים, כאשר הקפדנו לכלול מוצר זה בתמהיל המוצרים שאנו מעמידים לרשותך, וזאת עקב איכותו הגבוהה במיוחד. תג אוזן מסוג זה הנו תג לזיהוי בקר: פרות, שוורים ועגלים. על התג ניתן לרשום רק עם טוש ייחודי לתגי זי תג אשר נרכש אף הוא אצלנו.

 

תג אוזן זי תג מיוצר באוסטרליה ומיובא אלינו בשני דגמים: לארג’ ואקסטרה לארג’. זהו תג יחיד מסוגו אשר מגיע ביחידה אחת: בשונה ממנו, תג אווזי, למשל, מגיע עם פין וחור שמתחברים יחדיו רק כאשר התג טבוע על אוזן הבהמה.

 

 תג אוזן זי תג בשלל צבעים

 

ניתן לרכוש את התג בצבעים אדום כהה, אדום בהיר, טורקיז, ועוד. רפתנים רבים משתמשים בצבעים הללו על מנת להבדיל מרחוק בין זכרים לנקבות, או לסמן עגלים על פי מצבם: למשל עגל בריא בצבע מסוים ועגל חולה בצבע אחר.

 

מוצרים נלווים עבור תג אוזן זי תג

על אף שהתג עשוי הוא מקשה אחת – ישנם מוצרים נלווים אשר רכישתם היא חלק בלתי נפרד מהתקנת התג והכנתו לשימוש מעשי. טוש לתג האוזן מאפשר לכם לרשום על גביו, צבת התג מאפשרת את התקנתו וכיוונונו על אוזן הפרה.

במידה וזוהי ההצטיידות הראשונה שלכם בתג אוזן זה, הרי שאת שני המוצרים הנלווים הללו רוכשים, בדרך כלל, בחבילה אחת, שכן התג הוא מוצר לא שמיש ללא הנלווים.

רכישת תג אוזן זי תג ומוצרים נלווים

עקב כך שהתג לא שווק בישראל ומצאנו כי הוא מוצר נדרש, בהחלטה אסטרטגית אנו באשל שירותים וטרינריים ביצענו מהלך להבאתו לארץ – ואנו מהווים היבואנים הבלעדיים של מוצר זה, המגיע מאוסטרליה ומהווה שם נרדף לאיכות.

אנו באשל שירותים וטרינריים נספק לרפת שלך את כל תגי האוזן זי תג הן במידות לארג’ והן במידות אקסטרה לארג’. יש לנו ניסיון רחב היקף עם בעלי רפתות מכל הגדלים – החל מרפת פרטית קטנה ועד לרפתות תעשייתיות של מושבים וקיבוצים. ליווינו בעבר רפתנים רבים הן בתחילת דרכם והן כאשר הם כבר צברו ניסיון בתפעול הרפת שלהם.

למידע נוסף על תג אוזן זי תג ומוצרי איכות נוספים לרפת שלך – לחץ כאן!

כתיבת תגובה

זקוק לעזרה?
דילוג לתוכן